Voorwaarden

  1. De standaardverhuurperiode is van Zondag tot Zondag voor de huisjes nr 01, nr 06,  nr 07, nr 09, nr 10, nr 11 & nr 97.

  2. Voor de andere huisjes nr 12, nr 13, nr 51,  nr 65, nr 86 en nr 90, is de standaardverhuurperiode van vrijdag tot vrijdag

  3. Enkel week verhuur in de maanden juni - juli - augustus - september & schoolvakanties . Andere maanden valt te bespreken eventueel voor weekends en midweek;

  4. Bij een boeking van meer dan 1 maand voor de aanvang van de huur-periode, wordt er 30% van de totale huurprijs betaald als voorschot, samen met 100,00 Euro ( = huurwaarborg ). Na betaling is uw reservatie pas definitief.

  5. Het saldo van de totale huurprijs dient minimum 30 dagen voor de aanvangsdatum van de huur, overgeschreven te worden.

  6. De annulatie gebeurt steeds bij aangetekend schrijven. Bij annulatie rekenen wij 50 Euro administratiekosten aan.

  7. Bij een annulatie vanaf 2 maand voor uw aankomst wordt een bedrag van 50% van de totale huurprijs aangerekend als kosten.

  8. Bij een annulatie vanaf 1 maand voor uw aankomst wordt een bedrag van 100% van de totale huurprijs aangerekend als kosten.

  9. Afhaling van de sleutels : op de dag van aankomst tussen 14 - 15 uur. Ofwel als er andere afspraken door beide partijen zijn gemaakt. Op dat ogenblik worden de sleutels / toegangsbadge voor het domein aan U overhandigd. Bij verlies van de sleutels of toegangsbadge zal er 30,00 Euro van de waarborg ingehouden worden.

  10. Gelieve bij aankomst de woning te inspecteren en eventuele onregelmatigheden binnen de 24 uur telefonisch te melden. Nadien worden er geen klachten meer aanvaard. Ernstige klachten = aangetekend schrijven.

  11. Op de dag van vertrek dient de woning te worden verlaten om 10 uur.

  12. Verbruik : water & electriciteit is in de huurprijs inbegrepen.

  13. Er zijn 2 damesfietsen ter beschikking, waarvan 1 met kinderstoel. ( 2de kinderstoel op aanvraag) . Deze 2 fietsen zijn in de huurprijs inbegrepen. Mogelijkheden om extra fietsen bij te huren tijdens uw verblijf. Dames- heren- en kinderfietsen. Dit in samenwerking met fietshuis CATTRYSSE, Leopoldlaan 16, 8420 De Haan.

  14. De eindschoonmaak is in de prijs inbegrepen.

  15. De waarborg van 100,00 Euro wordt binnen de twee weken na Uw vertrek teruggestort. Indien er schade wordt vastgesteld of ontbrekende zaken, dan worden deze eveneens met de borg verrekend.

  16. Het huis is rookvrij, gelieve buiten te roken.

  17. Huisdieren zijn om hygiënische redenen niet toegelaten.

  18. Iedere woning beschikt over één genummerde, private parkeerplaats in de directe omgeving van de woning en is inbegrepen in de huurprijs.

  19. Gelieve ook maar 1 parkeerplaats te gebruiken.

  20. Afval : naargelang de huurperiode zijn er een aantal huisvuilzakken van de gemeente De Haan voorzien in de huurprijs, bijkomende huisvuilzakken zijn te bekomen in de supermarkten / krantenwinkels van De Haan. Het is niet toegestaan om andere zakken dan de officiele in de afvalverzamelplaats te deponeren. De afvalzakken kunnen gedeponeerd worden op de verzamelplaatsen die daarvoor voorzien zijn op het domein. Glas kan gedeponeerd worden in de glascontainers van de gemeente De Haan. ( Uitgang van het domein naar links op 100 meter).

  21. Wanneer U de vakantiewoning verlaat, gelieve op volgende zaken te letten.
    - Alle vensters / deuren sluiten.
    - De koelkast leeg / schoon te maken.
    - De huisraad afgewassen en op zijn plaats te zetten.
    - Tijdens de koudere perioden de thermostaat op 10 graden te zetten en de andere verwarmingstoestellen op “*”, het verwarmingstoestel in de badkamer volledig uitzetten.
    - Alle afval gedeponeerd is in de daarvoor voorziene verzamelplaats.
    - Wij gaan er van uit dat U zelf de woning veegschoon achterlaat en de gebruikte huishoudtoestellen schoonmaakt.
    - Vaatwasmachine leeg maken.

Wij wensen U een aangenaam verblijf in ons vakantiehuis, domein SEASIDE VILLAGE De Haan.

Uw eigen business website? Surf naar qklik.be | Alle rechten voorbehouden | Copyright 2017